O, wypraszam to sobie!

19:16

Jak to? Ja nic nie robię?

A kto zrobił choinkę:

Inspirację znalazłam TU. To jest nasza nowa świecka tradcja :D Co rok będziemy dodawać kolejne warstwy farb i robić nowe ozdoby, by każdy rok był na niej malowany rączkami mojego jedynego Skarba :D

A kto zrobił ramkę na warzywnik Alberta?

Albert wprawdzie odwalił większość roboty, bo to on zrobił cebulkę, marchewkę i pomidorka, ale poco wchodzić w szczegóły ;)

A kto dostał takie piękne prezenty?

W tym miejscu pragnę gorąco podziękować wszystkim Mikołajom :D

Zapakowałam też sama kilka prezencików:


A kto ma takiego pięknego współsyna?


A kto zorganizował zabawę na DIRS?


Znalazło by się jeszcze kilka rzeczy, do których po prostu nie mam dokumentacji foto.

Jednak najważniejsze z tego wszystkiego jest to, że poznałam super wspaniałych ludzi, dzięki którym moje marzenia zaczęły się spełniać!!! Dziękuję Wam wszystkim za to!!!

Michale,
dziękuję, że wciągnąłeś mnie do załogi Strychu i obdarzyłeś tak wielkim zaufaniem. Pozwoliłeś przygotować grafikę do Sklepiku, bloga i pozwoliłeś wybrać dziewczyny do DT.

Wspaniałą i zawsze stojącą na straży Tores, 
do której można się zgłosić problemem językowym i która każde zdanie potrafi napisać tak, by chciało się czytać więcej i więcej.

Niebiańską Owcę :P
Ta wszechstronnie utalentowana osóbka ma 1000 pomysłów na minutę i która potrafi bez mrugnięcia okiem wytłumaczyć różnicę między rodzajami tuszów ...

Nimuchę,
której serce do ludzi jest tak wielkie, jak ilość komentarzy pod każdym jej postem na blogu. Jej kartki i albumy można by pokazywać w galeriach sztuki!

Arte Banale,
która tworzenie wszystkich znanych mi form papierowych opanowała do perfekcji, a jej ATC to małe dzieła!

Pasiakową,
za możliwość pracowania z tak pięknymi papierami, jakie zrobiła dla Stryszku i za powierzenie mi odpowiedzialności przygotowania ich do druku, co było mega stresujące.

Kasię i McDuchę,
ciche Strychowe Skrzaty, dzięki którym paczki zapakowane są tak, że szkoda rozpakowywać, a konik na biegunach kojarzy mi się już teraz tylko ze Stryszkiem :D

Chcę też podziękować Kirke_Kasi, która zostawiła na moim blogu najwięcej przemiłych komentarzy.

Karoli za piękny prezencik, którego zapomniałam obfocić, ale sprawił mi ogromną przyjemność.

Cannelli, za to że dała się zarazić scrapbookingiem i blogowaniem, i z którą picie kawy przez internet jest możliwe :D

Dorci, już dobrze wie za co

Dzięki Wielkie!!!

ps. oczywiście że nie pomijam mojego Małżona :*

Do przeczytania

3 komentarze

  1. Kadaberko, ja jeszcze piękniejszego posta świąteczno-noworoczno-życzeniowego nie widziałam i nie czytałam. Pięknie to zrobiłaś. I jak ślicznie o mnie napisałaś i u każdego tyle zalet znalazłaś. I kto tu ma największe serducho?
    To ja Ci tak szczerze, ze swojego serca, dziękuję i życzę najlepszego tego nadchodzącego i następnych jeszcze lepszych!
    I jak się cieszę, że bez problemów tu, na bloga, się dostałam i to przeczytałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Borko!!! Ty!!! choina cuuuuuudna! tylko gratulowac zdolnosci :D nie tylko choinowych ale kazdych kazdziastych (Skarbowi tez!). serducho mi podskoczylo gdy to wszystko zobaczylo i przeczytalo :)
    niezmiernie sie ciesze ze wciagnelas mnie w scrap pasje :)
    buziakow moc
    zeby tylko tej kawy bylo wiecej i czesciej, a?!
    <3<3<3<3<3<3<3<3
    duzy scisk dla calej trojcy !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka rozbraja:) Wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Kropelka do kropelki

Twój 1% ma znaczenie!
Blogging tips