Warsztaty Scrapbooking w Zwiąż Mnie!

09:45

Termin
21 maja · 11:00 - 14:00

Lokalizacja
Klub Zwiąż Mnie

Więcej informacji
Typ: steampunk

Prace w klimacie grunge. Kobieco ale nie pastelowo raczej ciemno z błyskiem brokatu i perłowej mgiełki. Prace z uzyciem mechanizmów i metalowych rózności . Styl śmieciowy z Pazurem. Uczestniczki na początku zostaną zapoznane z materiałami pojeciami i tym co faktycznie będziemy robic. Na warsztaty uczestniczki proszone sa o przyniesie różnych metalowych ozdóbek zepsutej biżuteri bądź róznych zebranych pamiątkowych „ śmietków” które by chciały wykorzystać w pracy.

Na zapisy czekamy pod adresem: zwiazmnie.kultura@gmail.com
Uwaga! Ilość miejsc ograniczona.
Zapraszamy!

Czas trwania: 11:00-14:00
Wstęp: 40 zł

O prowadzącej:

Piekielna Owca pestki.blogspot.com

Nazywam się Olga Heldwein chociaż większość mnie zna jako piekieną_owcę. Scrapbookingiem zajmuję się ok. 3 lat. Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od tworzenia biżuterii, z czasem chciałam moją biżuterię pakowa w ładne pudełeczka i dołącza ozdobne etykietki i tak pomału przesiąkłam scrapbookingiem. W czasie mojego romansu ze scrapem przechodziłam różne zauroczenia pierwszą moją wielką scrapową miłością były tusze distress . Potem za sprawą min Finnabair i Agnieszki Anny zakochałam się w mixed media i stylu grunge. Obecnie fascynuje mnie kolaż i styl steampunk ale jeszcze nie odnalazłam swojego najukochańszego stylu i swojego scrapowego „ja” Moje prace robione dla samej siebie znacznie różnią się od tych na zamówienia i sprzedaż. Te dla siebie robię w ukochanym stylu lubię w trakcie robienia ich eksperymentować z papierem i dodatkami. 




Do przeczytania

0 komentarze

Kropelka do kropelki

Twój 1% ma znaczenie!
Blogging tips