O shortach zdecydowanie za krótkich!

14:06

Na każdym zebraniu jest taka sytuacja, że ktoś musi zacząć pierwszy.



Przejdźmy od słów do czynów. Chciałem powiedzieć kilka słów.





Aceton techniczny: Barwa: bezbarwna; Gęstość: 0,79 kg/L; Konsystencja: niskolepka ciecz; Temperatura zapłonu: -20ºC;









A gotową pracę smarujemy majonezem.



W tak pięknych okolicznościach przyrody...



I niepowtarzalnej...



Z tych naszych rozmów wyłania się idea występów i... jakich jeszcze nie było. Stworzenia czegoś zupełnie nowego.



Nowa wartość może powstać jako synteza różnorodnych sprzecznych ze sobą wartości. Jeżeli chcemy osiągnąć nową wartość, musimy doprowadzić do konfliktu między tym, co fizyczne, a tym, co duchowe.



I to jest nowa strategia syntezy. I to jest nowa koncepcja sztuki.



Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki panie to nikomu... Mmmm... Tak, nie... Nie podoba się. Więc dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie.

(Cytaty z "Rejsu" Marka Piwowskiego)

A oto mój wypot

Do przeczytania

2 komentarze

  1. "Wypot" jest w dechę ;-))) ! Ogromnie mi się podoba i strasznie jestem ciekawa jak to się robi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podoba Twój art journal :)

    OdpowiedzUsuń

Kropelka do kropelki

Twój 1% ma znaczenie!
Blogging tips