lawenda już działa

02:57


http://www.florystyka.warszawa.pl/
MAGDALENA ŻANDAROWSKA
florystka

Florystyka jako sposób wyrażania siebie i pasja dawały o sobie znać od zawsze… Dlatego też moje wykształcenie i doświadczenie jest ściśle związane z tą dziedziną. Skończyłam Ogrodnictwo na wydziale Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu w warszawskiej SGGW.
Na tym samym wydziale studiowałam również Architekturę Krajobrazu. W międzyczasie pracowałam w sieci warszawskich kwiaciarni oraz w firmie zajmującej się dekoracjami florystycznymi najbardziej znanych warszawskich hoteli. Ukończyłam też kurs florystyczny w renomowanej Szkole Florystycznej Małgorzaty Niskiej.
Podczas wielu lat pracy z kwiatami utwierdziłam się w przekonaniu, że florystyka jest sztuką…
Strona oparta na prostym htmlu z elementami flash i php. Zdjęcia na stronie robił mój mąż.

Do przeczytania

1 komentarze

Kropelka do kropelki

Twój 1% ma znaczenie!
Blogging tips